فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: مأموران انتظامی شهرستان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس، انواع لوازم خانگی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از اتوبوس انواع لوازم خانگی قاچاق را کشف کردند که طبق برآورد کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی کالاهای کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ فولادی با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس عنوان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی نیروی انتظامی برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار