معاون فرماندار چابهار؛

رونق اقتصادی چابهار در گروی افزایش تولید است

میر گفت: توجه به مشکلات بنگاه‌های تولیدی موجب رونق تولید و رونق اقتصادی می‌شود و این امر نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه در چابهار دارد و می تواند بسیاری از مشکلات بیکاری را مرتفع و درآمدهای خانوارها را افزایش دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میر معاون فرماندار چابهار در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چابهار اظهار داشت: بخش تولید نقش مهمی در ایجاد اشتغال و ایجاد زیرساخت‌های سطح شهرستان دارد و وظیفه همه ادارات و دستگاه‌ها، حمایت از مجموعه‌های تولیدی است.

وی افزود: ضرورت دارد در سالی که مزین به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هاست همه افراد توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

او ادامه داد: تولیدکنندگان نیز بایستی حقوق مصرف کنندگان را رعایت کرده و محصول با کیفیت را با کمترین هزینه تمام شده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه چابهار نیز در خصوص هزینه‌های تمام شده شن و ماسه نیز گفت: در روزهای آتی، پس از آنالیز و بررسی نهایی، بهای تمام شده شن و ماسه اعلام می‌شود و تا آن زمان تمامی تولید کنندگان موظف و مکلف هستند بر اساس نرخ‌های ابلاغی اقدام به فروش مصالح کنند در غیر اینصورت وفق قوانین و مقررات صنفی برخورد تعزیری خواهد شد.

در این جلسه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز گزارشی از ظرفیت‌های تولیدی مصالح ساختمانی اعم از شن و ماسه و سایر زنجیره‌های مرتبط از جمله بتن، مصنوعات بتنی و آسفالت گزارشی ارائه کرد.

حمیدرضا شایان افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در کشور، بایستی تلاش کنیم هزینه‌های جانبی تولید را کاهش، تا چرخه تولید را به‌صورت مستمر داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار