یک مسئول اعلام کرد:

تشکیل ۱۲۹۰ پرونده تخلف برای واحد‌های نانوایی آذربایجان غربی

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری در راستای نظارت بر عملکرد واحد‌های پخت و توزیع نان ۱۱ هزار و ۳۰۱ مورد بازرسی انجام شد.

ایرج مرندی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه در جریان بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های نانوایی استان ۱۲۹۰ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد،  تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده جهت کنترل و نظارت بر عملکرد واحد‌های تولید آرد ۱۰۹ مورد بازرسی با تشکیل ۹۲ فقره پرونده تخلف برای کارخانجات آرد با عنوان توزیع خارج از شبکه تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در ۵ ماهه نخست امسال ۲۲۶۸ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی شهرستان ارومیه انجام و ۳۶۶ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مرندی عنوان کرد: واحد‌های پخت نان  موظف به رعایت ساعات کاری و ایام تعطیلی مقرر از سوی اتحادیه نانوایان هستند در صورت مشاهده هرگونه تعطیلی خارج از وقت مقرر از سوی واحد‌های پخت نان با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی رفتار خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی صمت استان تأکید کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های نانوایی را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت و کمترین زمان مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.