فعالیت ۸۰ تعاونی در سقز

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سقز گفت: ۸۰ تعاونی در این شهرستان فعالیت می‌کنند و ۲۳ تعاونی جدید هم در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، یحیی بهاری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سقز ضمن گرامیداشت هفته تعاون، اظهار داشت: حرکت بر اساس قانونمداری و نظام‌مند شدن تعاونی ها، باعث می‌شود تا تعاونی و اعضا زودتر به اهداف خود برسند.

او افزود: جزئی نگری، توجه صرف به منافع افراد، عدم نظارت کافی و عدم ورود به عرصه اقتصادی و سرمایه گذاری از مشکلات تعاونی هاست بنابراین باید این مشکلات بر سر راه تعاونی‌ها برداشته شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سقز با تبریک انتصاب دکتر عبدالملکی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اضافه کرد: باید از حضور ایشان برای توسعه و تقویت تعاونی‌های استان به ویژه سقز در راستای کارآفرینی، اخذ تخفیف‌های مالیاتی یا معافیت‌های مالیاتی و افزایش سهم تسهیلات اشتغالی به تعاونی‌ها بهره گرفت.

بهاری با اشاره به اینکه ۸۰ تعاونی در این شهرستان فعال و ۲۳ تعاونی جدید هم در دست اجراست، بر ضرورت فعال سازی تعاونی‌های غیرفعال، حمایت بانک توسعه تعاون از تعاونی ها، ضرورت برگزاری مجامع به صورت آنلاین در شرایط کرونایی و توجه به مراکز مشاوره کاریابی تاکید کرد.

او گفت: تعاونگران به لحاظ پایبندی به ارزش‌ها و اصول تعاون و مسئولیت‌های ناشی از آن، از شایستگی لازم برای بسط گفتمان اقتصادی عدالت خواهانه و پیشگامی در مسیر تحقق اهداف توسعه پایدار برخوردار هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.