سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۲۲۶ بیمار در بخش‌های ویژه بستری هستند که ۶۱ بیمار ازاین تعداد با حال وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون یک‌هزار و ۵۷۵ نفر در بیمارستان استان با علائم کرونا بستری هستند که علاوه بر آن‌ها برای ۶۵۷ بیمار با بستری موقت تزریق رمدسیویر صورت گرفته است.

او بیماران بستری در بخش‌های ویژه را ۲۲۶ مورد اعلام کرد و گفت : صبح امروز، دوشنبه ۶۱ بیمار با حال وخیم در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: این عدد یعنی اینکه ۲۷ درصد بیماران بستری در بخش‌های ویژه و نزدیک به چهار درصد از کل بیماران بستری در بیمارستان‌های استان هستند.

او با اشاره به جانباختن ۱۲ نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلای قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، افزود: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۲۴۵ نفر رسید.

محمدی تعداد بیماران مثبت بستری شناسایی شده ۲۴ ساعت گذشته را ۱۹۱ مورد و سرپایی مثبت شناسایی شده را ۱۷۳ بیمار عنوان کرد و گفت: در این بازده زمانی ۳۱۳ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری و ۲۹۳ مورد پس از بهبودی ترخیص شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.