۱۶ شهریور؛

کارگاه علمی "سند به مثابه توسعه" با هدف تبیین شخصیت آیت الله مدنی در همدان برگزار می‌شود

چهارمین کارگاه علمی "سند به مثابه توسعه" با موضوع بررسی فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهید آیت الله مدنی ۱۶ شهریور در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد برخوردار ،  مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در راستای تبیین شخصیت شهید محراب آیت‌الله مدنی و معرفی آن به عنوان الگویی مناسب برای جامعه به‌ویژه جوانان، چهارمین کارگاه علمی "سند به مثابه توسعه" در حول محور زندگی این عالم ربانی برگزار می‌شود.

او افزود: این کارگاه ۱۶ شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۲ بر بستر نرم افزار adobe connect و با همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور (همدان)، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موسسه شهید محراب آیت الله مدنی برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تأکید کرد: سخنران این کارگاه "محمدجواد قربی" پژوهشگر تاریخ انقلاب و اندیشه سیاسی متفکران مسلمان خواهد بود.

برخوردار تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه در لینک https://vc.nlai.ir/hamedan وارد شده و با ثبت نام و نام خانوادگی در آن شرکت کنند.

شهید محراب آیت الله مدنی با نام «میراسدالله مدنی دهخوارقانی» از سال ۱۳۵۱ به مدت ۱۰ سال ساکن شهر همدان بود و در سال ۱۳۶۰ به عنوان دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز به شهادت رسید.

آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی ۲۰ شهریور در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار