آخوندی گفت: مدیریت ورزش نتوانسته نسبت به قول‌هایی که در حوزه‌های مختلف مانند خصوصی سازی و.. داده بود، عمل کند.

محمد آخوندی نماینده شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برای بررسی منطقه ۲۱ و تجلیل از قهرمانان المپیک و پارا المپیک به عنوان نمایندگان شورای شهر حاضر شدیم؛ جای بسیار خوشحالی دارد که در منطقه بیست و یک، ۴ مدال ارزشمند المپیک و پارا المپیک کسب شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات و محدودیت‌ها در تمام بخش‌ها وجود دارد گفت: با همین محدودیت‌ها ورزشکاران نتایج بسیار خوبی گرفتند  اما قطعا باید برای این محدودیت‌ها تلاش کنیم  و به استاندارد‌ها نزدیک‌تر شویم؛ در  تهران هم این مشکلات وجود دارد و این موضوعات قابلیت پیگیری در کمیسیون فرهنگی- اجتماعی دارد.

آخوندی تصریح کرد: اگر شهرداری تهران برای گسترش فضای ورزشی و توسعه ورزش همگانی برنامه‌های خوبی داشته باشد، شورای شهر هم حتما در حوزه‌ی بودجه و حمایت وارد عمل می‌شود؛ تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان دارد این کمبود‌ها و ایرادات را رفع کنیم.

آخوندی در پاسخ به این سوال که آیا  شرایط باشگاه پرسپولیس در این وضعیت به عنوان یک باشگاهی که در استان تهران  و به عنوان لیگ قهرمانی آسیا فعالیت می کند ، به چه صورت است گفت: منطقه ۲۱، جزء مناطق پیشرو در حوزه‌ی ورزش است؛ باید مسائل و مشکلات منطقه در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه ورزشی بررسی شود  وضع ورزش باشگاهی طی ۴ سال گذشته خوب نبوده است اگرچه جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و در طول این سال‌ها شاهد موفقیت باشگاه پرسپولیس هم بوده ایم، ولی به هرحال مدیریت ورزش نتوانسته نسبت به قول‌هایی که در حوزه‌های مختلف مانند خصوصی سازی و.. داده بود، عمل کند.

آخوندی افزود: عملکرد مدیریتی باشگاه پرسپولیس خوب بوده است و باید مدیریت ورزش هم تلاش کند که تیم مدیریتی را حفظ کند و اگر قرار بر تغییری هم باشد تلاش کند فردی که دارای سابقه‌ی مناسبی در این حوزه دارد را استفاده کنند.

وی ادامه داد: شورا وظیفه‌ی نظارتی دارد و در حوزه‌ی تامین بودجه هم حتما نظراتی دارد که اعمال خواهد شد  یکی از نکاتی که در دوره جدید به دنبال آن هستیم بحث بودجه ریزی است تا به شکلی باشد که نظرات مردم هم در آن نقش داشته باشد.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار