مراجعه بیش از ۲۳ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۳ هزار و ۳۶۷ خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان کرمانشاه مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در راستای ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط‌زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها کلیه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند و از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۳ هزار و ۳۶۷ خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان کرمانشاه مراجعه کرده اند.

او گفت : استان کرمانشاه دارای ۶ مرکز معاینه فنی است که در پنج ماهه سال جاری ۲۳ هزار و ۳۶۷ خودرو سنگین به این مراکز مراجعه کرده اند که از این تعداد خودرو ۲۰ هزار و ۶۲۱ خودرو سنگین موفق به اخذ معاینه فنی شده اند که تعداد خودرو‌های سنگین مراجعه کننده نسبت به سال گذشته ۶.۲ درصد رشد داشته است.

کرمی افزود: تعداد خودرو‌های مردود شده ۲هزار و ۷۴۶ خودرو است که تعداد مردودی‌های امسال ۳۷ درصد بیشتر از سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه های استان کرمانشاه افزود: با توجه به متصل بودن تمامی مراکز به سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) نتایج حاصل از تست خودرو‌ها رصد شده و در صورت عدم وجود مشکل گواهی معاینه فنی صادر می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.