احمدی‌فر از افتتاح زمین فوتبال آموزشکده فنی پسران ایلام در روز ۱۷ شهریور با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،خشنود احمدی‌فر، رئیس آموزشکده فنی پسران ایلام  گفت: زمین فوتبال آموزشکده فنی پسران با مساحتی بالغ بر۷۳۶ مترمربع آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

او با بیان اینکه برای آماده‌سازی این زمین ۳۰۰میلیون تومان هزینه شده و ۱۰۰میلیون تومان دیگر برای لوازم جانبی مانند فنس و روشنایی هزینه خواهد شد، اضافه کرد: این زمین با حمایت و اعتبارات سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ساخته شده که برای تکمیل هزینه‌ها از اعتبارات داخلی و استانی نیز استفاده کرده‌ایم.

رئیس آموزشکده فنی پسران ایلام عنوان کرد: تمام مراحل آماده‌سازی این زمین فوتبال با نظارت و کمک مهندسین فنی دانشگاه و همچنین مشاوره فنی اداره ورزش و جوانان انجام شده است.

احمدی‌فر با بیان اینکه این مکان منحصرا مورد استفاده دانشجویان این مرکز قرار خواهد گرفت، بیان کرد: این طرح روز چهارشنبه ۱۷شهریوربه صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افتتاح خواهد شد و در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.