صفری گفت:از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۸۵ هزار و ۳۱۵ پُرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان استان زنجان  توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۱۸۵ هزار ۳۱۵ پُرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام حسینی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی طبخ و بین مددجویان و افراد نیازمند توزیع شده است.

او با بیان اینکه ارزش ریالی غذا‌های توزیع شده ۵ میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان است، افزود:۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر آماده طبخ و توزیع غذای گرم برای خانواده‌های ایتام، نیازمندان و سالمندان در استان زنجان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ هدایا و نذورات خود را جهت اطعام نیازمندان و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به کمیته امداد پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.