سرپرست هیات ژیمناستیک استان همدان گفت: "سیدامیرحسین حسینی" نابغه ژیمناستیک این استان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ترامپولین دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی پارساجو، سرپرست هیات ژیمناستیک استان همدان  اظهار داشت: مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی ترامپولین رده سنی ۱۷ الی ۲۱ سال از فردا به مدت ۱۰ روز به صورت مجازی و آنلاین زیر نظر مربیان تیم ملی ژیمناستیک برگزار می‌شود.

او افزود: در این اردو نفرات دعوت شده در مراکز یا شهرستان محل اقامت خود، تمرینات مدنظر سرمربی تیم ملی را به صورت آنلاین فرا گرفته و طی مدت زمان مشخص انجام خواهند داد.

سرپرست هیات ژیمناستیک استان همدان بیان کرد: حسینی ورزشکار شایسته این استان به عنوان تنها ورزشکار همدانی در اردوی تیم ملی حضور دارد.

پارساجو گفت: فرشاد فرهانی از مربیان ارزنده ژیمناستیک همدان نیز بر این اردوی آماده‌سازی نظارت دارد.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می‌کنند.

مسابقات این رشته که به صورت یک نفری و ۲ نفری انجام می‌شود برای نخستین‌بار در سال ۲ هزار میلادی به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.