مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت:حضوری یا غیر حضوری بودن مدارس وابسته به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و اجرای کامل واکسیناسیون فرهنگیان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن موحدی فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، در دویست و نود و دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: حضوری یا غیر حضوری بودن مدارس بسته به تصمیم ستاد کرونا و اجرای کامل واکسیناسیون فرهنگیان دارد.

او با اشاره به بازگشت آرام و تدریجی دانش آموزان به مدارس هماهنگ با تصمیمات ستاد کرونا اظهار داشت: بر این اساس همه مدارس استان یزد همزمان با اول مهر ماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند تا ۲۷۱هزار دانش آموز استان از علم و دانش بهره‌مند شوند.

موحدی فرد ادامه داد: هشتاد درصد فرهنگیان دوز اول واکسن خود را تزریق کرده اند و مرحله دوم واکسیناسیون نیز از پنجم شهریور ماه آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: همه تمهیدات لازم از جمله تهیه اقلام بهداشتی و آماده سازی بهداشتی مدارس به خوبی در استان یزد دنبال شده است.

موحدی فرد از شروع به کار چهار هنرستان تخصصی و موضوعی در استان یزد در زمینه‌های ریلی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مرمت آثار تاریخی و جوار کارخانه‌ای خبر داد که از ابتدای مهر ماه فعالیت خود را اغاز می‌کنند.

او افزود: در این نشست از برنامه اجرایی سال تحصیلی آینده شامل نقشه راه، زیرساخت‌های تحول بنیادین و سایر فعالیت‌های آموزش و پرورش هم رونمایی شد.

محمدعلی طالبی استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش یزد نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای آغاز سال تحصیلی گفت: باید آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس چه به صورت حضوری و چه مجازی را داشته باشیم.

طالبی بازگشایی مدارس را فرصتی ارزشمند برای فرهنگ سازی موضوعات و مفاهیم مرتبط با کرونا در کشور دانست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار