فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق حرفه‌ای اموال داخل خودرو و اعتراف او به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو و قطعات خودرو درسطح شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی سرقت‌های به وقوع پیوسته مشخص شد سارق با پرسه زنی در سطح شهر، خودرو‌هایی که فاقد دزدگیر و سیستم ضد سرقت استاندارد هستند را انتخاب و در فرصتی مناسب با شکستن شیشه یا تخریب درب خودرو اموال داخل آن‌ها را سرقت می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: تلاش پلیس در راستای دستگیری سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات پلیسی، نهایتاً متهم راشناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه درحین سرقت لوازم درون یک خودرو درخیابان شهید پهلوان دستگیرکردند.

سرهنگ ثمره حسینی اظهارداشت: متهم ۲۱ ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های تخصصی پلیس، به ۱۲ فقره سرقت اموال داخل خودرو و قطعات خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن مجهزکردن خودروی خود به دزدگیر و وسایل ضد سرقت ایمن ازقرار دادن هرگونه اموال و وسایل با ارزش از قبیل کیف دستی، تلفن همراه، اسناد، شناسنامه، پول نقد و... داخل خودرو، خودداری و حتی المقدور خودرو را داخل پارکینگ‌های دارای نگهبان پارک کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار