سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی گفت : در پیک پنجم کرونا تا امروز تعداد ۱۳۵مورد ابتلای سرپایی،۱۶بستری و۲مورد فوتی داشته ایم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی گفت : در پیک پنجم کرونا تا امروز تعداد ۱۳۵مورد ابتلای سرپایی،۱۶بستری و۲مورد فوتی داشته ایم ودر کل۵۸۹مورد سرپایی۱۲۸ بستری و۱۲مورد فوتی داشته ایم، عدم وجود بیمارستان ارتباطی به آمار مبتلایان ندارد

او گفت : از تمام افراد بالای هجده سال می خواهیم نسبت به تزریق واکسیناسیون کرونا اقدام کنند و تا امروز ۱۱ هزار نفر دوز اول و ۴۵۰۰ نفر دوز دوم را دریافت کرده اند.

حسینی افزود : جهت واکسیناسیون به شایعات توجه نکنند و آنچه امروز در مورد عوارض واکسیناسیون شایعه شده است خلاف نظر متخصصان و مبنای علمی ندارد.

او افزود : در سال ۱۳۹۹بالغ بر۱۳، میلیارد تومان هزینه احداث پروژه‌های بهداشتی شده است و در امسال چند پروژه مهم از مله مرکز فوریت‌های پزشکی، کلینیک تجمیعی دندانپزشکی، خانه بهداشت، مراکز جامع سلامت را در دست اقدام داریم.

حسینی ادامه داد : در مورد بیمارستان با توجه به زلزله سال ۹۶وآسیب وارده، پس از بررسی‌های کارشناسی که سازه آن را بدون آسیب تشخیص دادند در نهایت شورای فنی تصمیم به مقاوم سازی وادامه ساخت گرفت.

او افزود : بیمارستان ۴مرحله به مناقصه رفته است و در چند روز گذشته پاکت‌ها بازگشایی و منتظر تصمیم نهایی هستیم. ۴۰میلیارد تومان برآورد هزینه بیمارستان است.

حسینی گفت : پیگیری بهسازی سایت زباله حافظ، شست و شوی سطل‌های زباله سطح شهر، نظارت بر کلر زنی و آزمایش آب شرب، متخصص سونوگرافی و دیالیز را به جد پیگیری می‌کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.