اسدی شیخ رباط گفت: ساماندهی مناسبی در تنظیم قیمت در بازار انجام شده و همشهریان نباید نگران تامین کالا‌های اساسی باشند.

ایمان اسدی شیخ رباط، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: با توجه به اینکه ساماندهی اصناف، تنظیم قیمت‌های بازار و ساماندهی واحد‌های صنعتی و معدنی جزو وظایف این اداره است، تهیه و توزیع اقلام اساسی شهرستان و به تبع آن نظارت بر توزیع این اقلام به صورت دوره‌ای از سوی کارشناسان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و اتاق اصناف انجام می‌شود.

او با بیان اینکه از اواخر فروردین ماه سال ۱۴۰۰ موفق شدیم اقلامی از قبیل؛ روغن خوراکی به میزان ۷۰ تن، شکر ۳۵ تن برای مصارف خانگی و هیات‌های مذهبی، برنج دانه بلند هندی ۵۰ تن و مرغ منجمد ۳۵ تن را در بازار توزیع کنیم، افزود: بهترین عملکرد در تنظیم قیمت بازار را در توزیع مرغ منجمد تجربه کردیم.

اسدی شیخ رباط اظهار داشت: بحمدالله توانستیم در حد توان ساماندهی نسبی در قیمت‌های بازار انجام دهیم و در این مدت هر زمان که بازار مرغ دچار نوسان شد، با توزیع مرغ دولتی بازار را ساماندهی و از افزایش قیمت جلوگیری کردیم.

این مقام مسئول ادامه داد: با پایش خوبی که نسبت به عوامل توزیع در سطح شهرستان داشتیم توانستیم افراد متخلفی که از اجناس دولتی سوء استفاده می‌کردند را شناسایی کرده و حذف کنیم، نقاط توزیع را متمرکز کرده و توانستیم این اقلام را به دست مصرف کننده واقعی برسانیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان در رابطه با واحد‌های صنعتی و معدنی بیان داشت: چندین طرح سرمایه گذاری در دست بررسی و اقدام داریم که از مهم‌ترین طرح‌هایی که می‌توان اشاره کرد، تولید ژنراتور‌های اضطراری بدون نیاز به سوخت‌های فسیلی به دست یکی از جوانان شهرستان است که توانستیم پس از چندین سال بلاتکلیفی این طرح را با رایزنی‌هایی که انجام شد اجرا و احیا کنیم.

اسدی شیخ رباط تصریح کرد: از مشکلاتی که در حال پیگیری هستیم می‌توان به شهرک صنعتی شماره ۳ اشاره نمود که با کمک علیرضا ورناصری نماینده شهر مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی پیگیر راه اندازی این شهرک صنعتی بوده تا ان شاءالله یکی از کمبود‌های مهم شهرستان رفع گردد و همچنین در کارگروه استانی، ستاد تسهیل موانع تولید را داریم که تاکنون ۱۰ الی ۱۲ مورد صنعتی را نیز جهت رفع مشکل نیز پیگیر هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار