رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: گیلان درتولیدچندین محصول ازجمله دو محصول استراتژیک برنج و چای دارای رتبه‌های برترکشوری بوده وجایگاه مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام محمد صفری، رئیس مجمع نمایندگان گیلان از دعوت مجمع نمایندگان گیلان از ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی برای سفر به استان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ای که اعلام شده وزیر جهاد کشاورزی پنج‌شنبه و جمعه همین هفته به استان گیلان سفر خواهد کرد.

او بازدید میدانی وزیر جهاد کشاورزی به استان گیلان را فرصتی بسیار مغتنم برای بیان مشکلات، کمبود‌ها و چالش‌های استان در حوزه کشاورزی دانست و افزود: گیلان در تولید چندین محصول از جمله دو محصول استراتژیک برنج و چای دارای رتبه‌های برتر کشوری بوده و جایگاه مهمی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان پیگیری حل و فصل مشکلات کشاورزان گیلان را به عنوان یکی از رویکرد‌های اصلی و اساسی مجمع نمایندگان گیلان مورد تاکید قرار داد و گفت: گیلان نقش مستقیم و مؤثری در زنجیره غذایی کشور داشته و دارای تنوع محصولات کشاورزی است بنابراین می‌طلبید وزیر جهاد کشاورزی نخستین سفر استانی خود را از این استان زرخیز شروع کنند.

حجت‌الاسلام محمد صفری ضمن تشکر و قدردانی از نگاه وزیر جدید جهاد کشاورزی به استان گیلان افزود: امیدواریم این سفر، سفری پرخیر و برکت برای استان گیلان و حوزه کشاورزی آن باشد و ما هم بتوانیم موانعی که در این مسیر وجود دارد را با دست توانای مقام عالی وزارت برطرف سازیم.

او با تاکید بر اینکه بدون شک سفر‌ها و بازدید‌های میدانی در شناسایی مشکلات و رفع هر چه سریع‌تر معضلات و موانع پیش‌روی بخش کشاورزی استان گیلان اثرگذاری بالایی دارد، تصریح کرد: تلاش ما در مجمع نمایندگان گیلان این است که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر بتوانیم زمینه تحقق هر چه بیشتر شعار تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی را فراهم سازیم.

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.