اعزام پزشکان متخصص به کوهرنگ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از اعزام گروه ۹ نفره پزشکان متخصص به شهرستان کوهرنگ به منظور ویزیت رایگان بیماران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یک گروه ۹ نفره شامل یک متخصص جراحی مغز و اعصاب همراه با هشت پزشک دیگر به شهرستان کوهرنگ اعزام خواهند شد و این گروه پزشکی با هماهنگی مرکز نیکوکاری انصارالمهدی (عج) مشهد مقدس روز پنجشنبه به منظور ویزیت رایگان بیماران در این شهرستان حضور می‌یابند.

او افزود: این گروه پزشکی شامل متخصص ارتوپدی، جراح عمومی، جراح اطفال، متخصص داخلی و مغز و اعصاب، پزشک عمومی و فیزیوتراپ است.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: پذیرش و ویزیت بیماران روز پنجشنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳ تا ۲۳ در محل حسینیه محمد رسول‌الله (ص) شهر چلگرد انجام می‌شود.

او ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود یک هزار بیمار توسط این پزشکان ویزیت شوند و بیماران نیازمند درمان تخصصی و یا عمل جراحی با نظر پزشکان و مشارکت خیران بدون دریافت هزینه توسط پزشک جهت معالجه به تهران اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.