عین‌اللهی گفت: کلاس‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به دلیل کم بودن تعداد دانشجویان، حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در حاشیه کمیسیون‌های مجلس با اشاره به اهمیت آموزش در کشور، اظهار کرد: مقدار زیادی واکسن در کشور وارد شده و قصد داریم همه دانشجویان و خانواده هایشان را واکسینه کنیم.

او افزود: از روز گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه‌های وزارت علوم، واکسیناسیون دانشجویان را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم به سرعت این کار ادامه پیدا کند. بیشتر استادان، واکسن‌شان را دریافت کرده‌اند و مشکلی در این مورد نداریم. واکسیناسیون دانشجویان نیز به قوت خود برقرار است.

عین‌اللهی گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی از اواسط مهر کلاس‌ها را دایر می‌کنیم. کلاس‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به دلیل کم بودن تعداد دانشجویان، حضوری برگزار خواهد شد. همچنین کلاس‌هایی که تعداد دانشجویان در آن زیاد است به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار خواهد شد به ویژه در خصوص کلاس‌های عملی دانشجویان مثل کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها  باید شرایط به گونه‌ای باشد که کلاس‌های حضوری برگزار شود.

وزیر بهداشت بیان کرد: با سرعتی که واکسیناسیون در یکی دو هفته گذشته داشته امیدواریم دیگر شاهد موج ششم کرونا نباشیم و مشکلاتی که امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم را نداشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار