پربازدیدترین اخبار منتشر شده در گروه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان مورخ ۱۶ سنبله را مشاهده می‌کنید.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان ، پربازدیدترین اخبار منتشر شده در گروه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان مورخ ۱۶ سنبله را مشاهده می‌کنید.

از پیروزی طالبان بر زاگاه ابر مرد پنجشیر؟ تا داعش تهدید قابل توجهی نیست از جمله عناوین خبرهایی هستند که می توانید در سایت افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

اختلافات داخلی میان طالبان، تشکیل دولت جدید را با چالش مواجه کرده است

طالبان

پیروزی طالبان بر زادگاه ابرمرد پنجشیر؟ /خاموش شدن صدای سخنگوی نیروهای خیزش مردمی + فیلم

پنجشیر

آیا بی بی سی جای فهیم دشتی را لو داد؟ + فیلم

فهیم دشتی

تخریب مقبره احمد شاه مسعود توسط طالبان

احمد شاه مسعود

داعش تهدید قابل توجهی نیست/ جستجو برای اعضای آن ادامه دارد

داعش

تجمع اعتراض آمیز زنان در ولایت غور علیه پاکستان

تجمع زنان

از کارت دعوت طالبان برای روسیه تا پیام تبریک وزیر خارجه غایب!!!

کارت دعوت

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۳۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
دولتی که طالبان دیکتاتور انحصار طلب غیر مردمی تشکیل داده نه مردمی است نه فراگیر است نه جمهوری است نه قانونی است نه مشروعیت دارد در ضمن چندین وزارت خانه را هم اصلا ندارند مانند وزیر آموزش و پرورش وزیر راه و شهرسازی وزیر بهداشت و سلامت وزیر جهانگردی وزیر برنامه و بوجه و صنعت معدن و تجارت و چند وزارت خانه دیگر ... که در دولت عقب افتادشون ندارند اینها مردم افغانستان رو به دوران غارنشینی ماقبل تاریخ بشری می برند باید مردم فهیم خردمندان آزاده اندیشان عادلین مستضعفین افغانستان یکپارچه و متحد شوند و بر علیه این ابلهان جاهلهای دیکتاتورهای وحشیهای تروریستهای عقب افتاده طالبان امویان زورگویان وابسته به غربیها قیام کنند و یک دولت جمهوری اسلامی معتدل مردمی فراگیر مستقل آزاد تشکیل دهند با یک مجلس شورای اسلامی مردمی فراگیر متشکل از نمایندگان همه مردم از همه طوایف و قومیتهای مختلف از همه ادیان و مذاهب مختلف در افغانستان هر چه سرعتر تشکیل شود با یک قانون اساسی فراگیر ارزشی کامل و جامع حقوق بشرانه تا از مصائب و مشکلات نیم قرن گذشته اسفناک نجات بیایید نه از چاله و چاهی در بیایند و دوباره خودتان را بی افکنند در چله و چاه های عمیق تر وحشتناکتر بدتر . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه مومنانه عادلانه خداپسندانه .
آخرین اخبار