مراسم اختتامیه جشنواره رجایی با تجلیل از ۱۸ دستگاه برگزیده استان درمحل استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،شهبازی، استاندار البرز با بیان این که کارگزاران نظام اسلامی هدفی جز جلب رضایتمندی مردم ندارند و مهمترین شاخص دستگاه‌های اجرایی برتر همین امر است، گفت: در هفته دولت امسال بخش‌های دولتی و خصوصی در البرز با بهره برداری از پروژه‌های ارزشمندی با اعتبار‌ی بالغ بر سه هزار میلیارد تومان بسیار خوش درخشیدند و این عملکرد جای تقدیر دارد.

استاندار البرزافزود: دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات استان بسیار برنامه محور و نظام‌مند وارد میدان شدند و با اتحاد و انسجام و همدلی امور را به سر منزل مقصود رساندند.

شهبازی با اشاره به این که درجشنواره امسال ۵۱ دستگاه اجرایی در جشنواره شرکت کردند، گفت: از ۱۸ دستگاه برگزیده استان درمحل استانداری تجلیل شد.

او همچنین توانمندسازی کارکنان، شایسته‌سالاری، تدوین راهبرد‌های مدیریت و تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی در جشنواره شهید رجایی دانست.

استاندارالبرز گفت: در این جشنواره علاوه برانتخاب دستگاه‌های اجرایی با عملکرد خوب، دستگاه‌های که عملکرد ضعیف داشتند نیز شناسایی و تذکرات و توصیه‌های لازم به این دستگاه‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.