"سپیده خشمن" خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد در جشنواره رسانه‌ای کرونا و راویان سلامت آذربایجان‌غربی در بخش تیتر موفق به کسب رتبه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در آیین اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای " کرونا و راویان سلامت " که به صورت مجازی برگزار شد خانم سپیده خشمن؛ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد، در بخش تیتر خبری با عنوان مبارزه بی امان راویان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا حائز رتبه دوم این جشنواره شد.

علی احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: این جشنواره در ۱۰ بخش خبر، گزارش، گفت و گو، فیلم، گزارش تصویری، عکس، پوستر، اینفوگرافی و تیتر برگزار شد.

آقاپور با بیان اینکه خانم "سپیده خشمن" مقام دوم بخش تیتر خبر را به خود اختصاص داده است، افزود: در این جشنواره ۴۱ نفر از خبرنگاران و عکاسان خبری استان شرکت کردند و در مجموع ۲۵۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که هیات داوران نفرات برتر هر بخش را مشخص کردند.


بیشتر بخوانید


در آذربایجان‌غربی هم‌اکنون ۲۰۶ نشریه مختلف مجوز انتشار دارند که از این تعداد، ۱۳۶ مجوز به صورت چاپی (نشریه) و ۶۷ مجوز به صورت الکترونیکی (پایگاه خبری) فعالیت می‌کنند و علاوه بر آن نمایندگی ۳۰ روزنامه سراسری و ۱۲ خبرگزاری فعال هستند.

هم‌اکنون ۳۵۰ خبرنگار در خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب آذربایجان‌غربی فعالیت دارند که ۵۰ درصد آنان از بیمه خبرنگاران استفاده می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
تبریک به خبرنگار فرهیخته سرکار خانم خشمن