زنی که ۲۲ سال از مرگش می‌گذشت با بازگشت دوباره به خانه اش تمام خانواده و اقوامش را در شوک فرو برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن سالخورده بنگلادشی که تصور می‌شد ۲۲ سال پیش مرده باشد با بازگشت به خانه اش تمام بستگانش را شگفت زده کرد. خاتون ۸۸ ساله چند روز پیش با یک پرواز اختصاصی از نپال به کشورش بنگلادش بازگشت. بنا به گفته «آدیلور رحمان آدیل»، نوه پسری این پیرزن، مادربزرگش در دسامبر سال ۱۹۹۸ مفقود شده بود. خانواده وی پس از جستجو‌های زیاد سرانجام مرگ او را پذیرفتند. او در مدارک هویتی نیز یک فرد متوفی محسوب می‌شد.

خاتون از بیماری روانی رنج می‌برد. او با سه پسر و یک دخترش زندگی می‌کرد و چند ماه قبل از مفقود شدن، به همراه پسرش به داکا نقل مکان و سپس به عربستان رفت. پس از چند ماه خانواده خاتون متوجه مفقود شدن وی شدند. جستجو‌های طولانی مدت برای یافتن وی انجام شد، اما بی نتیجه ماند. سرانجام خانواده خاتون در حالی که تصور می‌کردند وی مرده باشد گواهی فوت او و سایر مدارک را تهیه کردند.


بیشتر بخوانید


اما با این حال این خانواده هنگامی که در ماه می‌ تماسی از سرویس اطلاعات امنیتی ملی، مبنی بر زنده بودن این زن و حضورش در نپال را دریافت کردند شوکه شدند. خانواده خاتون با کمک عکسی که در اختیار آن‌ها گذاشته شد توانستند او را شناسایی کنند. با تماس تصویری که بین خاتون و خانواده اش برقرار شد مشخص شد که او ۲۲ سال پیش، پس از مفقود شدن از نپال سر درآورده است. سرانجام انتظارات به پایان رسید و بعدازظهر روز دوشنبه خاتون به آغوش خانواده اش بازگشت.

بازگشت زن مرده به خانه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۲:۲۰ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
من چندماه قبل همسرعزیزم رابراثرکرونا ازدست دادم.ایکاش همه این ماهها خواب وخیال بود ویک روز همسرم برمی گشت.درتمامی لحظات بعدازمرگ همسرم،تصور میکنم که این روزهای داغ وماتم ،دروغ است وهمسرنازنینم برمی گردد.خدایا چه آرزوهایی که برای زندگی مان داشتیم وکروناهمه رابرباد داد.آرزوهایی که همه راهمراه مردآرزوهایم به خاک سپردم وتازنده ام لحظه ای ازیادم نخواهد رفت.ایکاش همسرمن نیزبرمی گشت،دستم رادردستان پرمهرومردانه اش می گرفت ومی گفت من زنده ام،تمام این ماههای غم وماتم دروغ بوده،خدایا......
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۱۰:۴۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
روحش در دستان خداوند
Iran (Islamic Republic of)
فرو
۱۰:۳۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
خداروشکر به خانواده اش پیوست و پیداشد. دادن مرز نمیشناسد. خدا کنه همه کسایی که گم شده دارن پیداش کنم.