می توانید مهمترین اخبار امروز البرز را در این خبر از نظر بگذرانید و از وقایع آن اطلاع پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  این بسته خبری به مهمترین اخبار امروز چهارشنبه، هفدهم شهریورماه ۱۴۰۰ پرداخته و کافی است برای اطلاع بیشتر از هرخبر، تیتر آن را لمس کنید.

کشته شدن یکی از اراذل در مهرشهر +فیلم

یکی از اراذل منطقه حسین آباد مهرشهر در درگیری با پلیس کشته شد.

این شخص که سابقه شرارت، درگیری و مزاحمت برای مردم و اصناف را داشت در درگیری با ماموران نیروی انتظامی کشته شد.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهر ماه سال ۱۴۰۰

سرهنگ محمدرضا چگینی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

توضیحات سردار محمدیان در خصوص کشته شدن یکی از اراذل در مهرشهر

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: شامگاه روز ۱۳ شهریور خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

کرونا ۱۷۳ البرزی را راهی بیمارستان کرد/۲۶ نفر جان باختند

فتحی، رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که ۱۷۳ بیمار با علائم كووید ۱۹ در مراكز درمانی استان بستری شده اند، گفت: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز به ۶۶ هزار و ۳۸۶ نفررسیده است.

تَر و خشک با هم نمی‌سوزند/ تار و پودهایی که نقش زیبا می زند

ایرانی، مدیر تولید کارخانه بازیافت پسماند خشک در چهارباغ با بیان این که در مجتمع تولیدی بازیافت پسماندهای خشک ماهانه ۱۲۰۰هزار مترمربع ظرفیت تولید این کارخانه است، گفت:  پلاستیک هایی که در خانه مصرف می شود در این کارخانه با مواد شیمیایی کاملا ضد عفونی شده وبعد آن هارا بازیافت می کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.