جانشین انتظامی استان ایلام:

شهرستان ملکشاهی در زمینه ایثارگری حائز رتبه برتر است

سرهنگ نجفی با بیان اینکه شهرستان ملکشاهی در زمینه ایثارگری حائز رتبه برتر است گفت: این شهرستان بسیار ولایی و همیشه در صحنه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسن نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در جلسه تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: این شهرستان چه قبل و چه بعد از انقلاب و حتی جنگ تحمیلی رشادت‌ها و ایثارگری‌های خوبی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته است.

او افزود: شهرستان ملکشاهی با جمعیت کم خود توانسته است در دوره‌های مختلف، ۴۰۰ شهید، یکهزار و ۷۶۰ جانباز را تقدیم انقلاب کند و در این شهرستا کوچک در زمینه اعزام به جبهه، حدود ۵ هزار رزمنده داشته که با چنین شاخصه‌های گرانقدری حائز رتبه اول در استان است.

سرهنگ نجفی به حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال اشاره و بیان کرد: شهرستان ملکشاهی در این آزمون نیز به خوبی درخشید و توانست با بیشترین درصد مشارکت، برگ زرین دیگری را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی خود ثبت کند.

او یادآور شد: به خاطر اعتقاد مردم این دیار به امام و رهبری با مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کردند.

جانشین انتظامی استان ایلام اعلام کرد: وظیفه ما در مقابل چنین مردمان ولایتمدار و ایثارگری سنگین‌تر است و مطمئن باشند که نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا یک خدمتگزار مفید برای جامعه باشد.

او مطرح کرد: شهرستان ملکشاهی، شهدای شاخص ملی هم دارد و در راستای صلح و گذشت و حفاظت از مرز نیز با داشتن بیشترین نقش زبانزد هستند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه امنیت یکی از نیاز‌های اساسی مردم است، تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و برای نهادینه کردن آن در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و بدون اغماض و با اقتدار در مقابل هنجارشکنان خواهد ایستاد.

او استفاده از نظرات علما و مردم با همکاری شورای تامین را یکی از مهمترین مولفه‌های تامین امنیت و آرامش مردم عنوان کرد و یادآور شد: همه ما مسئولیت داریم تا دغدغه‌های مردم را در همه زمینه‌ها حل کنیم و تحقق آن نیازمند مشارکت عمومی است.

جانشین انتظامی استان ایلام به بحث تکنولوژی روز و کشف علمی جرایم در ناجا اشاره و بیان کرد: امروز جرائم به صورت علمی است و ناجا هم در این زمینه به سمت فناوران حرکت می‌کند و کشفیات ما عالمانه و فناورانه است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.