علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم افتتاح کمپ تمرینی تیم‌های ملی کشتی صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه افتتاح کمپ تمرینی تیم‌های ملی کشتی، اظهار داشت: افتتاح این کمپ تمرینی کار بزرگی بوده است و فکر می‌کنم برای خانه کشتی ابراهیم هادی، خانه کشتی شهید صدر زاده و همین کمپ تمرینی که ایجاد کرده ایم نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است و به امید خدا در روز‌های آینده رستوران این کمپ را نیز تکمیل خواهیم کرد.

دبیر ادامه داد: هر اداره‌ای باید چارچوبی داشته باشد و این کرونا نیز برای ما فرصتی شد تا اشکالاتی که در مجموعه بود را رفع کنیم و وضعیت بهتری را برای محل تمرینی بچه‌ها ایجاد کنیم.

دبیر افزود:بیش از ۶۰ درصد مدال‌های المپیک را رشته کشتی برای ایران کسب می‌کند و به امید خدا به سمتی برویم که بودجه رشته ما این مقدار کم و ناچیز نباشد چرا که جایگاه کشتی برای ما مهم است و برای درست کردن این جایگاه نیاز به ایجاد زیرساخت‌های بزرگ در این رشته است.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: متاسفانه همه گیری کرونا شرایط را برای کشتی بسیار سخت کرده است. چرا که به همین دلیل اکنون تمام باشگاه‌های ما بسته است. به عنوان در مازندران در این ۲ سال کشتی ما هیچ ورودی نداشته است و باید امیدوار باشیم که کرونا سریعتر تمام شود و وضعیت به حالت عادی خود بازگردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار