فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: همدلی و یکپارچگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان نظام و انقلاب هراس انگیز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح را یک اصل مهم دانست و گفت: در حال حاضر بین ارتش قهرمان، سپاه دلاور و نیروی انتظامی سلحشور هماهنگی و یکدلی بی سابقه‌ای وجود دارد که مایه مسرت و خوشحالی دوستان و مردم با بصیرت کشور است.

او تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشکیل قرارگاه پدافند هوایی را بسیار مفید و تاثیرگذار برشمرد که وحدت و همدلی بین نیرو‌های مسلح کشور را محکم‌تر کرد.

او اظهار داشت: مناقشات اخیر در منطقه نقش پدافند هوایی را بسیار نمایان‌تر کرد و امروز وحدت، همدلی و انسجام نیرو‌های مسلح باید زبانزد خاص و عام باشد که این امر موجب افزایش توان پدافندی کشور خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان ادامه داد: همان گونه که برادران و همرزمان ما در روز‌های آغازین جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس اقتدار و صلابت ارتش را به رخ دشمن و جهانیان کشیدند، امروز نیز وظیفه ما نمایش این ایثار و فداکاری در عرصه‌های گوناگون است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.