همتی با اشاره به خشکسالی‌هایی که امسال در کشور وجود دارد گفت: طرح نذر آب چهار در چهار استان، ۱۵ شهرستان و ۳۳۳ روستای کشور از سوی جمعیت هلال احمر برای مقابله با این خشکسالی‌ها در حال اجراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر در جریان بازدید از مرز میلک سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: هدف اصلی از این سفر که به اتفاق دکتر دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی انجام شده دیدار با همکاران تلاشگر هلال احمر فعال در اجرای طرح نذر آب چهار و بازدید از منطقه است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های هلال احمر به اجرای طرح نذر آب چهار در سیستان و بلوچستان متمرکز است و بیش از ۱۰ شهرستان از این استان در حوزه فعالیت‌های این جمعیت قرار دارند.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: امسال بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال از سوی خیران به اجرای طرح نذر آب چهار اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات خشکسالی همه ساله موضوع توزیع تانکر و آب معدنی مدنظر بود اما امسال بر ایجاد منابع پایدار آب متمرکز شده است که شامل لوله‌کشی و رساندن آب سالم به منازل خواهد بود و به یاری خدا جمعیت هلال احمر این فعالیت خود را به خوبی انجام خواهد داد.

همتی با بیان اینکه در مرز میلک سیستان و بلوچستان بیش از ۳۳ هزار مورد تست PCR کرونا تاکنون انجام شده است خاطرنشان کرد: برای مقابله با این ویروس جمعیت هلال احمر از اسفند سال گذشته تا امروز در ۱۶ استان کشور و مرزهای زمینی، هوایی و دریایی نسبت به انجام تست PCR اقدام کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار