رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: سن تزریق واکسن در گچساران پنج سال کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرین غلامیان رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در نشست ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه روند تزریق واکسن به سرعت درحال انجام است گفت: در زمینه تزریق واکسن در مرحله اول، گچساران از سایر شهر‌های استان پیشی گرفته و رتبه اول را دارد.

آرین غلامیان افزود: دو پایگاه تجمعی و همه پایگاه‌های سلامت، مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت در روستا‌ها کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

او بیان کرد: کار تزریق واکسن برای گروه‌های کارگری سد چمشیر پتروشیمی و شرکت نفت هم در حال انجام است.

غلامیان با بیان اینکه تاکنون ۳۸ هزار و ۵۵۷ مورد دُز اول تزریق شده که معادل ۴۱ درصد افراد بالای ۱۸ سال است افزود: در مرحله دوم نیز ۱۶ هزار و ۷۱۸ دز ترزیق شده که معادل ۱۷ درصد است.

او افزود: در مجموع تاکنون ۵۵ هزار و ۲۷۵ دز واکسن در گچساران تزریق شده است.

امین رضایی معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران هم از مرگ میر خانوادگی در این پیک خبر داد گفت: متاسفانه شاهد مرگ‌های ۲ و ۳ نفری از اعضای یک خانواده بودیم.

امین رضایی افزود: متاسفانه در این پیک بیشتر افراد بستری و فوتی ناشی از کرونا افراد جوان بودند که لازم است جوانان نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

اتابک  فرماندار گچساران هم گفت: گچساران همچنان در وضعیت قرمز کرونایی است و محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد.

اتابک افزود: هیچ استثنایی وجود ندارد و همه باید محدودیت‌ها را رعایت کنند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران هم از مردم خواست تا واکسیناسیون عمومی کماکان از ماسک استفاده کنند و از دور همی پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.