یادواره پایگاهی شهدای روستا‌های جاورده و دشت آزادی بخش چاروسا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت، ولی عصر (عج) جاورده و حوزه‌ی مقاومت بسیج شهید بهشتی جاورده یادواره هفت شهید دوران دفاع مقدس در محوطه‌ی مدرسه‌ی رضوان دشت آزادی برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌ی گذاری اجتماعی و حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و افشار مختلف مردم برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: امروزه برگزاری یادواره‌ها باعث می‌شود که رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا برای نسل جدید بازگو و شناخته شود.

سرهنگ روستا از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هم در این آئین گفت: شهدا نماد قدرت، اخلاص، صداقت ومردانگی بودند که با دلاورمردی‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل تاریخ ساز شدند.

او از نقش شهدا و جانبازان و نیرو‌های اعزامی از چاروسا در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: حقیقتاً نیرو‌های اعزامی از بخش چاروسا بادلاوری‌های خود نقش زیادی در پیروزی‌های زمان جنگ داشتند.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی گفت: حقیقتاً شهدا زنده‌های جاویدان هستند و انتظار آن‌ها از ما این است که راه آن‌ها را با اخلاص ادامه دهیم وپای بند آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.