نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در حوزه زیرساخت های مرزی، توجه ویژه ای به خراسان جنوبی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به خراسان جنوبی به سبب داشتن مرز مشترک با کشور افغانستان توجه ویژه ای در حوزه بودجه و ایجاد زیرساخت مرزی داشته باشد.

او با اشاره به مشکلات استان در زمینه راه و بستر‌های حمل و نقل افزود: یکی از مهمترین طرح‌های زیربنایی که پس از سال‌ها انتظار در خراسان جنوبی عملیاتی شد، پروژه احداث راه‌آهن بیرجند-یونسی-گناباد است که تاکنون عملیات زیرسازی آن ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باید موضوع تأمین اعتبار این پروژه برای شتاب‌بخشی به روند اجرای کار مورد توجه ویژه دولت قرار گیرد.

خسروی با بیان اینکه جاده بیرجند-قاین یکی از پرحادثه‌ترین محور‌های مواصلاتی خراسان‌جنوبی است، بیان کرد: حدود ۱۰ سال از زمان آغاز عملیات اجرایی دوبانده سازی این جاده می‌گذرد اما هنوز این عملیات به پایان نرسیده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مطالعات جاده بیرجند-گزیک و درمیان، اختصاص ردیف بودجه ملی به طرح فاضلاب شهرستان خوسف، راه اندازی صنایع تکمیلی و توجه بیشتر به سرمایه گذاری دولتی در این استان با رئیس جمهور و هیأت وزیران مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.