رئیس کل دادگستری گیلان از ورود دستگاه قضا به هر گونه بی‌نظمی و نابسامانی در امور شهری و ترک فعل مسئولان نهاد‌ها و ادارات خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان در گردهمایی ویدیوکنفرانسی روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های واحد‌های قضایی استان با اشاره به شرح وظایف گسترده دادستان‌ها از روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه بی‌نظمی و نابسامانی در امور شهری و ترک فعل مسئولان نهاد‌ها و ادارات با اقتدار وارد شده و در راستای نظام دادن و متعادل سازی جامعه، نظارت گسترده‌ای داشته باشند.

او با تأکید بر اتحاد درون سازمانی افزود: هماهنگی، دلبستگی و اتحاد درونی کارکنان یک مجموعه، موجب پیشرفت و ارتقای آن سازمان خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه عدالت به معنای توازن و اعتدال است، اظهار داشت: انسان زمانی می‌تواند عادلانه حکم کند که عقل بر او حاکم باشد و وقتی عقل حاکم شد رفتار انسان نیز عادلانه خواهد شد.

رئیس شورای قضایی گیلان فلسفه دادگری را توازن در همه بخش‌ها اعلام و تصریح کرد: اگر در بخشی از جامعه توازن وجود نداشته باشد دادگستری نیز علیرغم رسیدگی تعداد فراوان پرونده، عملکرد موثری نخواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.