تاکنون بیش از ۹ هزار و هفتصد دُز واکسن کرونا در شهرستان لنده به جامعه هدف تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رزمجو فرماندار لنده در حاشیه واکسینه کردن جامعه هدف بهداشت ودرمان لنده گفت: تاکنون بیش از ۹ هزار و هفتصد دُز واکسن کرونا در شهرستان لنده به جامعه هدف تزریق شده است و روند واکسیناسیون در لنده با سرعت بسیار خوب پیش می‌رود و همه امکانات را برای بهتر انجام شدن این امر بسیج کردیم.

رزمجو افزود: خوشبختانه در پیک پنجم، نسبت به پیک چهارم، تلفات کمتری در این شهرستان به ثبت رسید که این امر به دلیل واکسینه شدن افراد بود.

او بیان کرد: هم اکنون این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده هم گفت: از آغاز اجرای سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ تاکنون در نوبت اول ۷ هزار نفر واکسن دریافت کردند و در نوبت دوم ۲ هزار و هفتصد دز واکسن تزریق شد.

نعمتی افزود: واکسن‌های تزریق شده در شهرستان شامل اسپوتنیک روسی، آسترازنکای کره جنوبی، سینوفارم چینی و کوو ایران برکت بوده است.

او با تاکید بر این مهم که تزریق واکسن دلیلی برای رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی نیست، گفت: تزریق واکسن کرونا تنها میزان شدت بیماری و مرگ و میر را کاهش می‌دهد و رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم الزامی است.

نعمتی مهمترین مشکل در حوزه بهداشت را رعایت نکردن فاصله اجتماعی و حضور گسترده مردم در مراسم‌ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه عادی انگاری باعث بالا رفتن تلفات انسانی و پر شدن تخت‌های تنها بیمارستان شهرستان کهکیلویه شده است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.