فرمانده سپاه کازرون از اهدای ۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: در راستای تسهیل امر ازدواج وهمکاری خیران و نهاد‌های انقلابی شهرستان کازرون ۲۴ سری جهیزیه از ابتدای امسال به خانواده‌های نیازمند اهداء شده است..

او افزود: این جهیزیه‌ها به همت خیران توسط حوزه‌های مقاومت بسیج و بسیج سازندگی جمع آوری شده که شامل برخی از اقلام وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری و... بوده است..

سرهنگ توکل افزود: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است که به همت و نیت عزیزان در بسیج برای خانواده‌های کم نیازمند در حال پیگیری است..

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با تاکید بر تسهیل ازدواج جوانان در جامعه اضافه کرد: با همکاری خیران و مسئولان شهرستان کازرون در تلاش هستیم تا در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ازدواج آسان و حل این مشکل در جامعه گام‌های موثرتر و اساسی تری برای زوج‌های نیازمند برداریم که همت مسئولان استانی و کشوری را درخواست داریم.

او اظهار کرد: جهیزیه نوعرسان با توجه به نیاز خانواده‌ها تهیه و اهداء شده که از مبلغ ۲۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان جهیز‌ها به خانواده‌های نیازمند تقدیم شده است.

سرهنگ توکل یادآور شد: خیرانی که در این امر خداپسندانه می‌خواهند مشارکت داشته باشند با مراجعه به پایگاه‌های و حوزه‌های بسیج منطقه استحفاظی خود و یا بسیج سازندگی ناحیه هدایای خود را به زوج‌های جوان اهداء کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار