مراسم بزرگداشت آیت‌ الله سید محمد سعید حکیم(ره) از سوی رهبر معظم انقلاب در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مراسم بزرگداشت مرجع فقید تقلید عراق ، آیت‌الله حاج سید محمد سعید حکیم دیشب از سوی رهبر معظم انقلاب در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

 در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، نمایندگان بیوت مراجع، رئیس و اعضای جامعه مدرسین، سردار قاآنی ،فرمانده سپاه قدس، اعضای دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، علما، فضلا، طلاب، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند، آیت الله استادی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به تلاش علمای سلف تاکنون برای حفظ و نشر معارف اسلامی گفت: در این آثار علمی به سوالات و شبهات با جدیت پیگیری و پاسخ داده شده است.

او افزود: بقای مکتب اهل بیت علیهم السلام و گسترش آن نتیجه خدمات علما است که با پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه قم با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید محمد سعید حکیم و مجاهدت‌های این عالم ربانی در حفظ اسلام و تحکیم باور‌ها و اعتقادات آحاد مردم و تربیت شاگردان برجسته گفت:خدمات علمی و ویژگی بارز اخلاقی و معنوی این عالم فرزانه همواره به یادگار خواهد ماند.

آیت الله سید محمد سعید حکیم ۱۲ شهریورماه امسال بر اثر ایست قلبی در نجف اشرف درگذشت. آن مرحوم نوه مرجع بزرگ سید محسن حکیم و خواهر زاده شهید محمد باقر حکیم است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار