منابع صهیونیستی اعلام کردند نظامیان این رژیم از بیم حمله، به یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی تیراندازی کردند و یک نظامی صهیونیست نیز زخمی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، منابع صهیونیستی اعلام کردند نظامیان این رژیم در ایست بازرسی «باب المسجد» در قدس اشغالی از بیم انجام عملیات با سلاح سرد به یک جوان تیراندازی کردند و در این میان یک نظامی صهیونیست نیز زخمی شده است.

شاهدان عینی در این خصوص اعلام کردند نظامیان صهیونیست بدون اینکه جوان فلسطینی عملیاتی انجام دهد به او تیراندازی کردند.

الجزیره در خبری اعلام کرد جوان فلسطینی که بر اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شده بود، شهید شد.

بر اساس اعلام  خبرنگاران المیادین مستقر در قدس اشغالی هم‌اکنون در‌های مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس بسته شده است.

ساعاتی پیش نیز هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت تظاهرکنندگان فلسطینی در جنوب نابلس و استفاده از گاز اشک آور تا این لحظه بیش از ۴۰ نفر از جمله یک خبرنگار زخمی شدند. این تظاهرات در حمایت از اسرای فلسطینی برگزار شده است.

بعد از این تظاهرات و زخمی ‌شدن مردم نابلس، نمازگزاران مسجد الاقصی هم برای حمایت از آنان در محوطه این مسجد تجمع و با مردم نابلس اعلام همبستگی کردند.

رسانه‌های عبری روز دوشنبه اعلام کردند که ۶ فلسطینی موفق شدند با کندن تونل از زندان جلبوع واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کنند. بعد از موفقیت این عملیات شجاعانه، درگیری میان نظامیان صهیونیست و مردم فلسطین در اراضی اشغالی افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار