مجید شیرانی گفت: به اندازه کافی واکسن کرونا به چهارمحال و بختیاری تخصیص داده شده است و از هفته پیش رو شتاب واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در استان به شدت افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: روند کاهشی میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری کماکان ادامه دارد.

او افزود: در دو هفته گذشته هر هفته شاهد کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی میزان مراجعات در بخش سرپایی و کاهش ١٠ درصدی بیماران در بخش بستری بودیم.

شیرانی تصریح کرد: امید است از هفته آینده روند نزولی تعداد بیماران بستری و بدحال ناشی از کرونا کاهش یابد و طی چند روز آینده شاهد کاهش موارد فوتی باشیم.

شیرانی با اشاره به اینکه به تازگی از اوج پیک پنجم بیماری عبور کرده ایم گفت: باید مردم همچنان باجدیت شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.


بیشتر بخوانید


او افزود: شتاب واکسیناسیون علیه کووید ١٩ در چهارمحال و بختیاری با افزایش تعداد پایگاه‌های تزریق واکسن از هفته پیش رو شدت خواهد گرفت.

شیرانی خاطرنشان کرد: مردم با رعایت نوبت بندی، واکسن خود را دریافت کنند.

او اضافه کرد: در روستا‌های استان نیز برای تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۱۸ سال محدودیتی وجود ندارد و افراد می‌توانند با هماهنگی مرکز بهداشت درمانی روستایی واکسن خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار