رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری حاملان بلور و کریستال های قاچاق در تهران خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طی اطلاع از قاچاق انواع بلورجات در سطح شهر تهران، همکارانم پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالا‌های قاچاق مراجعه کردند و بیش از ۷۸ هزار قلم بلور و کریستال در محل کشف کردند. 

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد افرادی با تبدیل یک باب آپارتمان مسکونی سه طبقه به انبار غیر مجاز در خیابان بعثت اقدام به دپوی بلور و کریستال خارجی قاچاق  فاقد اسناد مثبته گمرکی می‌کنند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: در بررسی های بعدی مشخص شد این بلورجات ساخت کشورهای ژاپن، ایتالیا، آلمان و ... هستند و توسط متهمان به وسیله خودرو‌های سواری شوتی به تهران منتقل و در بازار تهران به فروش می‌رسیدند.

وی با اشاره به اینکه مالکان کالا‌ها شناسایی شدند، گفت: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکان کالا‌ها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را ۸ میلیارد تومان اعلام کرده اند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.


بیشتر بخوانید

کشف ۹۰۰هزار قلم کالای قاچاق در تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار