مشکلات خود با کارفرما را با ما در میان بگذارید

چالش بین کارفرما و کارکنان موضوعی است که همواره دغدغه شاغلان است، مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانند مشکلات خود در این حوزه را با ما به اشتراک بگذارند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای اینکه روابط بین کارفرما و کارکنان به‌ شکل مطلوبی دنبال شود و از دوگانگی که اکنون وجود دارد، عبور کنیم باید به‌ روابط عادلانه برگردیم و هر دو گروه را در کفه ترازو قرار داد.

نباید این گونه بنگریم که حق کارفرما یا کارگر در حال تضییع شدن است. چه بسا کارفرما‌های زیادی در کشور هستند که نیروی کار خود را مانند فرزندان خود می‌دانند.

باید به واقعیت‌های درست و دلیل آسیب دیدن روابط بین این دو گروه بنگریم، این امر زمانی در مسیر درست و صحیح قرار می‌گیرد که شرایط کسب و کار مناسب شود. بر این اساس ضرورت دارد که محیط کسب و کار کشور با فوریت اصلاح شود تا بنگاه‌ها و کارفرما‌ها توانمندی مالی بهتری داشته باشند.

در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات معیشتی برخی از بنگاه‌ها شرایط خوبی برای رسیدگی به وضعیت شاغلان خود ندارند، البته در این بین برخی از کارفرما‌یان توان مالی بهتری دارند از نیروهای شاغل خود حمایت مالی بیشتر می‌کنند و مزایای مختلفی در نظر می‌گیرند.

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید مشکلات خود و چالش بین کارفرما و کارکنان محل کار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۰۷:۲۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام من حدود5سال برای سازمان تامین اجتماعی کارکردم با ورودسرپرست جدیددرمحل تخلف دراجرای قراردادها وتخلف درپرداختها بصورت آشکارومعاندانه صورت می گرفت واعتراض ما منجر به عدم تمدیدقراردادمن شددرحالیکه گزارشات بعدی ازسایرتخلفات ایشان علیرغم اقرارخوداین فرد به انجام مواردتخلف نیزدرهرمرحله ای مسکوت می ماندوبایگانی می گردد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام
خواهشمندم این پیام از طرف کی هس محرمانه بمونه
من در شرکت شیرین عسل ۱ در شهرک سلیمی تبریز کار میکنم
متاسفانه از سال ۹۵ یه قانون من درآوردی سقف اضافه کار در آوردن و کشف کردن!!!
و اکثریت پرسنل‌رو اضافه کار اجباری نگه میدارن و حق و حقوق اضافه کار اجباری‌مون‌رو به بهانه اینکه مازاد بر استاندارد اضافه کاری هس پرداخت نمیکنن! در حالیکه مارو به زور و با اجبار خودشون اضافه کار نگه میدارن و الان ۵ ساله هر ماه به صورت میانگین حدود ۲۰ الی ۳۰ ساعت از حق و حقوق اضافه کاری اکثریت پرسنل‌رو پرداخت نمیکنن!
مالک کارخونه هم که چون دست بوس دائمی حضرت آقاست و رهبر کارآفرین کشور شده و نخبه اقتصادی جهان اسلام هست و رییس اتاق بازرگانی آذربایجانشرقی هس از اداره کار و وزیر گرفته همه و همه غلام و دست بوسشن و ازش میترسن!
خواهشمندیم شما به داد ما کارگرای شیرین عسل برسید!
هر چند شاید خود شما هم از کارتون دیپورت بشید! یا حداقل بدون اشاره به نام شیرین عسل گزارش تهیه کنید و بهشون القا کنید که شمارو میگیم
با سپاس
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
خیله خب ...پس بفرماین رسیدکی کنین....۱۱ساله تو ی جای کار میکنم و کار فرما بیمه رو پرداخت میکنه.اما دریغ از یک ریال پاداش سنوات خق مسکن حق اولا واضافه کاری سر سال عیدی ...فقط حقوق میده اونم ی چن صد هزار تومنشو کم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
شما که حامی سرمایه دار و کارفرمایید چرا
آخرین اخبار