رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج گفت:کتاب "سنه تا سنندج" با تلاش و کوشش چندین ساله اساتید برجسته شهرسازی دانشگاه کردستان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سه رکوت نجفی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج اظهار داشت: کتاب "سنه تا سنندج" یکی از آثار علمی ماندگار در حوزه مطالعات شهری بوده که فرصتی مناسب جهت مطالعات بعدی پژوهشگران، محققان و دانشجویان را مهیا می‌سازد.

او افزود: این کتاب در قالب ۸ فصل به بررسی شکل گیری و سیر تحول سنندج از گذشته تا کنون؛ با تلاش و کوشش چندین ساله اساتید برجسته شهرسازی دانشگاه کردستان آقایان دکتر ایراندوست، دکتر حبیبی و دکتر علیزاده تهیه و تدوین شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج بیان کرد: این بررسی تاریخی شامل موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و کالبدی – فضای سنندج بوده و برآن است تا خواننده را به درک واقعی و علمی از این شهر برساند.

نجفی افزود: بخش‌هایی از این کتاب ماندگار و ارزشمند نیز برنامه ریزی و دورنمایی است که به عنوان دستور کار برنامه استراتژ‌ی و آینده برای توسعه شهر سنندج است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج گفت: علاقمندان می‌توانند این کتاب را از کتابخانه شهرداری واقع در طبقه همکف ساختمان شورای اسلامی شهر سنندج تهیه نمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.