گستاخی پدر بابک خرمدین/ قاتل پرونده جنجالی تهران: آزادم کنید!

جسد مثله شده بابک خرمدین اواسط اردیبهشت امسال در شهرک اکباتان کشف شد و در حالی که هنوز هویت جسد محرز نشده بود ردپای پدر و مادر بابک خرمدین در قتل، راز این جنایت را فاش کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک خرمدین نام یک کارگردان صدا و سیما بود. جسد مثله شده بابک خرمدین اواسط اردیبهشت امسال در شهرک اکباتان کشف شد و در حالی که هنوز هویت جسد محرز نشده بود ردپای پدر و مادر بابک خرمدین در قتل، راز این جنایت را فاش کرد. بعد از اینکه پدر و مادر بابک خرمدین به قتل فرزند خود اعتراف کردند، مشخص شد که آن‌ها سال‌ها قبل خواهر و همسر خواهر بابک خرمدین را هم به قتل رسانده بودند.

نیمه اردیبهشت امسال جسد مثله شد یک مرد در فاز سوم شهرک اکباتان کشف شد و بلافاصله تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از جنایت آغاز شد. در اولین تحقیقات مشخص شد که جسد مثله شده را صاحب یک تاکسی به سطل زباله‌ای در اکباتان منتقل کرده است. با ردیابی شماره پلاک خودرو ماموران پلیس متوجه شدند که پدر بابک خرمدین صاحب خودرو است و او را به عنوان اولین مظنون به قتل بازداشت کردند. متهم در همان برخورد اولیه با پلیس به قتل فرزند خود اعتراف کرد و گفت با همدستی مادر بابک خرمدین او را به قتل رسانده بود و انگیزه خود را از قتل فساد اخلاقی بابک خرمدین عنوان کرد.

اما در ادامه بازجویی‌ها متهم به قتل داماد و دختر خود نیز اعتراف کرد و ابعاد تازه‌ای از جنایت‌های متهم به نام اکبر خرمدین فاش شد. در حالی که متهم ادعا کرده بود انگیزه او از هر سه قتل فساد اخلاقی مقتولان بوده است؛ یکی از دوستان خواهر بابک خرمدین ادعا کرد: «خواهر بابک خرمدین به نام آرزو خرمدین با من دوست بود و به من گفته بود که پدرش به او تجاوز کرده بود. همین سبب شده بود که آرزو به بیماری ام اس مبتلا شود.»

پدر بابک خرمدین تقاضای آزادی کرد

تحقیقات در پرونده قتل بابک خرمدین و خواهر و شوهرخواهرش برای صدور کیفرخواست ادامه دارد و در همین حال پدر بابک خرمدین به قرار بازداشت خود اعتراض کرده و تقاضا کرده با قید وثیقه آزاد شود.

اعتراض متهم به قرار بازداشت موقت در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و با رای دادگاه تقاضای متهم برای پذیرش وثیقه پذیرفته نشد.

بعد از صدور کیفرخواست از سوی دادسرای جنایی تهران پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی خواهد شد.

 

منبع: رکنا

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بابک خرمدین ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
پدرو مادر بابک رو اگ آزاد کردن خیلی خطری هستن.اول میرن سراغ دوتا بچه ی دیگشون بعدم هر کی اومد دم دستشون رو میکشن تکه تکه میکنن.اینا اصلا نباید ازاد بشن
Germany
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
این قانون مسخره باعث میشود، بابک های دیگر توسط پدرانش کشته شوند
Iran (Islamic Republic of)
نظم محمودی
۱۵:۱۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سلام عجب اد مهایی واقعا چطور گذشت میکنند این شد جواب قاتل وای به حال اونی قبو ل بکند من مخا طب هنگ شدم وا لله باید زجر کش بشود نه اعدام روزی یک بار اعدامش میکردم
Iran (Islamic Republic of)
* ۳ تاره*
۰۵:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
عه ! به همین راحتی خانواده داماد از قصاص گذشتن؟؟؟؟؟؟ انگار جون بابک این وسط زیادی کرده بود...لعنت به این روزگار...........به همین ر ا ح ت ی ؟ تموم شد و رفت پی کارش ؟؟ یعنی بی کس و کار تر از بابک خرم دین هنوز ندیدم که بکشن و تکه تکه کنن هیچی به هیچی ،انگار هیچ وقت نبوده وجود خارجی نداشته تنهایی هم بد دردیه..
Iran (Islamic Republic of)
عاطفی
۰۵:۳۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
کی میخواسته وثیقه بذاره؟حالا کجا میخوان تشریف ببرن؟توی همون خونه؟ یا پیش باقی بچه ها؟ اول یه سر برو سر خاک بابک بلکه همونجا آهش بگیره خلاصت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعا که...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
داغ بابک برای ما هنوز تازه ست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
گیرم توی این دنیا آزاد شدی بلاخره به خدا میرسی جواب خدا رو تو قیامت چی میخوای بدی.
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۹:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
فراموش نکنید
بر اساس فصل 1 کتاب آیین دوستیابی نوشته دیل کارنگی
اعمال هر فردی حتی یک قاتل از نظر خودش (فقط و فقط از نظر خودش) موجه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
این ها را آزاد نکنید آزادی آنها خیانت به فرزندان جوان مرگ آنها است چرا بچه به دنیا آوردن برای سر بریدن به خدا چنین جنایاتی در امریکا هم رخ نمی دهد