رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز رونق اقتصاد مقاومتی را در گرو حضور و مشارکت مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیرعباس دهقانی زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مهریز برگزار شد بر استفاده از ظرفیت بسیج در توسعه تعاونی‌ها تاکید کرد و رونق اقتصاد مقاومتی را در گرو حضور و مشارکت مردم دانست.

او افزود: باتوجه به رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از اقشار ضعیف و رساندن سهم تعاونی در اقتصاد کشور به ۲۵ درصد امیدواریم تعاونی‌ها به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنند.

دهقانی زاده حوزه تعاون را یک حوزه گسترده دانست و گفت: تعاون را بیشتر به عنوان یک حوزه اقتصادی می‌شناسند.

برپایی میز خدمت در شهرستان مهریز

دهقانیزاده رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز  هدف از برگزاری این میز خدمت پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان در زمینه‌های تعاون، حقوق و مزایا، سختی کار کارگران، توضیح کتاب‌های مرتبط با تعاون و بروشور‌های اطلاع رسانی به وسیله این اداره است.

او ادامه داد: ساماندهی بیشتر شرکت‌های تعاونی عامل بسیار مهمی در رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در شهرستان است، بطوری که امروزه تعداد زیادی شاغل در مشاغل خانگی از طریق شرکت‌های تعاونی به تامین مخارج خود می‌پردازند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز افزود: امسال در شهرستان مهریز از بین تعاونی‌های شهرستان مهریز دو تعاونی برتر استانی و یک تعاونی شایسته تقدیرانتخاب شد و از آن‌ها در جشنواره تعاونی‌های برتر درمحل استانداری تجلیل و قدردانی به عمل آمده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.