فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۲ مالخر و پلمب یک انبار ضایعاتی با بیش از ۲۰۰ میلیون تومان اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی"  فرمانده انتظامی شهرستان زابل  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  با کسب خبری مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه در یک انبار ضایعاتی در یکی از مناطق حاشیه شهر زابل بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این انبار ضایعات را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و مشخص شد ۲ نفر گرداننده محل، اقدام به خرید اموال مسروقه می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: مأموران با حصول اطمینان از موضوع، طی هماهنگی قضائی، به محل اعزام و ضمن دستگیری این ۲ مالخر، در بازرسی از این انبار بیش از ۲ میلیارد ریال انواع اموال مسروقه را شامل: تعداد زیادی قوطی فلزی، میلگرد و آهن آلات ساختمانی، مقادیر زیادی سیم برق، تعداد زیادی لوله‌های پلی اتیلن کشاورزی، چندین دستگاه موتور کولر، پمپ آب، سنگ فرز، و... کشف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهمان برای شناسایی و دستگیری افراد سارق و دیگر همدستان آن‌ها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به پلمب این انبار ضایعاتی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار