مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

طرح اصلاح و بهینه سازی رایگان موتورخانه‌ها توسط شرکت گاز ایلام در حال اجراست

شمس الهی گفت: طرح ملی اصلاح و بهینه سازی رایگان موتورخانه‌های مسکونی و اداری توسط شرکت گاز استان ایلام در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در جلسه با مجریان و پیمانکاران اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌ها، خواستار تسریع در اتمام عملیات اجرایی بهینه‌سازی موتورخانه‌های مسکونی، تجاری و اداری ثبت نام شده استان شد.

او اظهار داشت: اصلاح و ترمیم عایق کاری موتورخانه، تنظیم مشعل و نصب رسوب گیر آب، سبب صرفه جویی در مصرف گاز مشترکین شده و به تبع آن کاهش هزینه گاز‌بهای آن‌ها نیز فراهم خواهد شد.

شمس الهی با بیان اینکه با اجرای این طرح گاز مصرفی واحد‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد، تصریح کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون، ۹۷ مشترک در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون اجرای ۶۹ مورد از بهینه‌سازی به‌صورت کامل انجام شده و ۲۸ مورد در دست اقدام و اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به برنامه‌های آتی این شرکت برای اجرای اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌های مسکونی و اداری اشاره و افزود : با توجه به اجرای مرحله دوم این طرح ملّی که موتورخانه واحد‌های اداری را شامل شده‌است، انتظار می‌رود که ادارات دولتی که دارای موتورخانه فرسوده یا راندمان پایین می‌باشند و مصرف گاز بیش از استاندارد دارند، قبل از شروع فصل سرما در سامانه https://goc.nigc.ir ثبت نام کرده و از مزایای این طرح ملّی بصورت رایگان بهره‌مند شوند.

شمس الهی اضافه کرد : با اجرای این موضوع مهم علاوه بر کاهش هزینه گاز‌بهای ادارات، گامی در صرفه جویی و کاهش مصرف گاز در فصل سرما برداشته خواهد شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.