شمس اللهی با اشاره به اینکه ۲۳ روستا و ۴۵ واحد صنعتی در مناطق مختلف استان ایلام به مناسبت هفته دولت گازرسانی شده‌اند، گفت: این تعداد روستا در شهرستان‌های چوار، ملکشاهی، آبدانان، هلیلان و سیروان قرار دارند.

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از گازرسانی به ۲۳ روستا در نقاط مختلف روستایی استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: از این تعداد روستای گازرسانی شده ، ۱۳ روستا در شهرستان چوار، ۴ روستا در ملکشاهی، ۳ روستا در آبدانان، یک روستا در سیروان و ۲ روستا در هلیلان قرار دارند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه ۱۳ روستا در شهرستان چوار گازدار شده‌ است، بیان کرد: این روستا‌ها شامل سرتنگ بیجار، چمن سیدمحمد بالا و پایین، سرپیتک، سرچم دهارون، پاچم دهارون، چشمه رمضان، سرچم لو، ریزه‌وند، قبله بالا و پایین، چم سارد و سرکمر می‌باشند و ۵۲۶ خانوار با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران از نعمت گاز برخوردار شده اند.

او به گازرسانی به ۴ روستای شهرستان ملکشاهی اشاره کرد و ادامه داد: این روستا‌ها شامل توت، گراب، دول کبود و نادر‌آباد می‌باشند که با گازرسانی به این روستا‌ها در شهرستان ملکشاهی، ۱۲۶ خانوار با میزان اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گازدار شده اند.

شمس اللهی از افتتاح گازرسانی به دو روستای والا‌دشته و سرچم در شهرستان هلیلان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال خبر داد و افزود: همچنین در این هفته، ۳ روستای ماهوته، مصطفایی و مولاب در شهرستان آبدانان و همچنین روستای چم شیر در شهرستان سیروان با مجموع ۲۱۲ خانوار و اعتبار ۴۶ میلیارد ریال گازدار شده اند.

او همچنین از افتتاح و بهره برداری از گازرسانی به ۴۵ واحد تولیدی صنعتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد و افزود:گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در راستای تحقق نامگذاری امسال مبنی بر رفع موانع تولید و کمک به صنایع استان بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.