علیزاده در مخالفت با استعفای قاضی‌زاده هاشمی:

قاضی زاده هاشمی نماینده ۴ دوره‌ای مجلس است

نماینده مردم دامغان در مجلس به بیان توضیحاتی درباره دلایل مخالفت خود با استعفای قاضی زاده هاشمی پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی اکبر علیزاده برمی  نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یک شنبه ۲۱ شهریور ماه و در جریان  مخالفت با استعفای امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: قاضی زاده به لحاظ اطلاع از قانون از افراد برجسته مجلس است، نوشتن قانون خوب، قوی و متقن مورد تاکید دائمی مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی ادامه داد: فقدان وی در مجلس سبب می‌شود که این برادر را از دست بدهیم و معلوم نیست بشود جای وی را پر کرد. ایشان ۴ دوره نماینده مجلس بوده و نکات ظریف او درباره قانون نشان دهنده تبحر قاضی زاده در این امر مهم یعنی قانون گذاری است.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان خاطر نشان کرد: توصیه رهبری به مجلسیان این بود که مجلس اهمیت دارد و ایشان فرمودند نمایندگی مجلس را با چیز دیگری عوض نکنید. زمانی است که ما در بیرون مجلس فردی مثل ایشان نداریم که استثنا است، ولی اگر این چنین فردی وجود داشته باشد و  ایشان بخواهد از مجموعه مجلس برود انصاف نیست و وجودش خیلی واجب است. قطعا افراد بهتری در بیرون مجلس هستند. از نمایندگان تقاضا دارم با استعفای قاضی زاده مخالفت شود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار