۱۲ واحد فناور در مرکز رشد علم و فناوری دانشگاه سمنان پذیرفته شد

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: ۱۲ واحد فناور در نیمسال اول ۱۴۰۰ در این مرکز پذیرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالمحمد کاشیان مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ابراز داشت: زمینه‌های فعالیت واحد‌های فناور جدید، مهندسی شیمی، کشاورزی، مهندسی پزشکی، IT، علوم انسانی و صنایع خلاق است.

او افزود: پذیرش این واحد‌ها پس از طی مراحل ارزیابی و داوری طرح‌ها با حضور داوران تخصصی و نمایندگان واحد‌های متقاضی در جلسات کمیته پذیرش و ارزیابی، موافقت شد.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: واحد‌های فناور پذیرش شده، با هدف حمایت و هدایت تیم‌های کارآفرینی و شرکت‌های فناور و دانش ­بنیان، بستر­سازی لازم برای توسعه فناوری، تجاری­‌سازی دستاورد‌های پژوهشی و فناوری و کمک به اشتغال فارغ ­التحصیلان، در فضا‌های اختصاصی و اشتراکی مرکز رشد و مرکز نوآوری استقرار یافتند و حمایت مادی و معنوی دریافت می‌کنند.

کاشیان ادامه داد: واحد‌های فناور مستقر، علاوه بر بهره‌مندی از مزایای خدماتی پارک از جمله فضای دفتری، خدمات ارتباطی، هم افزایی دانش فنی واحد‌های مستقر، مشاوره‌های تجاری سازی و کسب و کار، از مزایای قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان شامل معافیت مالیاتی، امکان سرمایه‌گذاری خارجی و تسهیل روابط کار و اشتغال نیز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.