رییس پلیس پایتخت گفت: درباره بحث امنیت، ارامش، مسائل اجتماعی و… پلیس حتما باید در کنار شورای شهر و شهرداری باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت درباره جلسه هم‌اندیشی با اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم که نشست صمیمانه‌ای را با نمایندگان مردم داشته باشیم، درباره بحث امنیت، آرامش، مسائل اجتماعی و… پلیس حتما باید در کنار شورای شهر و شهرداری باشد همچنین اعلام کردیم که با تمام قدرت در خدمت شورای جدید هستیم و برنامه‌ها و طرح‌های این عزیزان را حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: موضوعاتی همچون ترافیک، امنیت و ساخت کلانتری که می‌تواند موجب ارتقا امنیت شود را مطرح کردیم و جلسه بسیار خوبی بود، دیدگاه‌های ارزشمندی اعضای شورای شهر تهران داشتند و مقرر شد در بحث مبارزه با موادمخدر، اصلاح فرایند‌ها و… اتفاقاتی را رقم بزنیم.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم و در ۶ ماه دوم ترافیک بیشتر می‌شود و آلودگی هوا را خواهیم داشت که مقرر شد در کنار هم برای این موضوعات هم افزایی مناسبی داشته باشیم.

سردار رحیمی افزود: این جلسه شامل اقدامات اثربخش پلیس در موضوعات امنیت و مسائل اجتماعی و همچنین حمایت‌های همه جانبه شورای شهر تهران بود.

وی گفت: منتظر ستادملی کرونا برای سال تحصیلی جدید هستیم و آمادگی خود را اعلام کردیم، در حال حاضر پلیس راهور در حوزه آموزش رانندگان سرویس مدارس کار‌هایی را انجام داده است، روز گذشته درباره این موضوع جلسه‌ای درون سازمانی داشتیم و تصمیمات خوبی گرفته شد، اما منتظر نظر ستادملی کرونا و وزارت اموزش و پرورش هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار