عضو کمیسیون فرهنگی مجلس توضیح کوتاهی از مسائل مطرح شده درباره رقابت های المپیک توکیو ۲۰۲۰ و پرسش های نمایندگان و پاسخ مسئولان داد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ درباره بخشی از مسائل نمایندگان و پاسخ مسئولان اجرایی گفت: نمایندگان مجلس درباره هم‌خوانی نداشتن هزینه‌های حضور کاروان ایران در المپیک با توفیقات ورزشکاران، تعداد پایین مدال های طلا و رتبه پایین کشور پرسش ها و ابهام هایی داشتند.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد بالای همراهان کاروان المپیک ایران با وجود هزینه‌های زیاد در ژاپن از پرسش های دیگر نمایندگان بود. این در حالی بود که مجلس برای اولین بار برای کاهش هزینه‌ها نماینده‌ای به بازی های المپیک نفرستاد.

این نماینده افزود: سوال دیگر نمایندگان این بود که چرا در رقابت‌هایی که نمی‌توانیم مدال بیاوریم سرمایه‌گذاری می‌کنیم، چراکه ورزش باید متناسب با فرهنگ کشور و قهرمانان باشد.

حجت الاسلام جلالی درباره پاسخ مسئولان اجرایی به پرسش نمایندگان گفت: مسئولان بیان کردند پیش از آغاز المپیک هنوز برگزاری آن مشخص نبود و همین بر تردیدها و اضطراب ورزشکاران می افزود.

وی همچنین درباره یک بخش دیگر از پاسخ مسئولان اجرایی به تاثیر پذیری کشور ها و تمرینات و باشگاه ها از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار