معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تزریق دُز دوم کرونا برای ۱۳ هزار فرهنگی استان گفت: در مهرماه فعالیت‌های آموزشی مدارس به صورت مدرسه تلویزیونی، مجازی و حضوری خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،نصرالله بازگیران،معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان در مهرماه به سه صورت آموزش مدرسه تلویزیونی، مجازی و حضوری خواهد بود.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید در اول مهرماه مدرسه تلویزیونی روی آنتن خواهد رفت، آموزش مجازی برای مدارس شهری با تراکم بالا انجام می‌شود و پس از کرونا هم به صورت مکمل ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش حضوری نیز برای دانش آموزان روستایی و عشایری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی اجرا می‌شود.

بازگیران افزود: در اول آبان ماه در صورت فراهم شدن شرایط و بستر‌های لازم برای آموزش حضوری، آموزش ترکیبی را برای دانش آموزان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسینه خواهند شد، افزود: تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر از فرهنگیان دُز اول واکسن و ۱۳ هزار فرهنگی دُز دوم کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: از نیرو‌های خرید خدماتی و مدارس غیر انتفاعی خواست که نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.