سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه از واکسیناسیون بیش از ۹ هزار کارگر در ساوه و زرندیه خبر داد.

دکتر کریمی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بیش از ۹ هزار نفر از گارگران شهرستان ساوه و زرندیه بر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

کریمی افزود: کار واکسیناسیون کارگران در واحد‌های صنعتی از هفته گذشته آغاز شده و امیدواریم در صورت اختصاص واکسن تا ابتدای مهرماه بتوانیم ۴۶ هزار نفر جمعیت هدف کارگری را واکسن تزریق نماییم.

او اضافه کرد: از جمعیت زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ساوه؛ ۳۶ درصد افراد بر علیه ویروس کووید ۱۹ واکسینه شدند که تقریبا ۱۳۵ هزار نفر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور شد و با اعلام اولین موارد در استان قم چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز قرار دارند.

طبق رنگ بندی جدید کرونایی اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۶ شهرستان اراک، ساوه، دلیجان، فراهان، خمین و خنداب در وضعیت قرمز کرونایی ۵ شهرستان زرندیه، آشتیان، شازند، کمیجان و محلات در وضعیت نارنجی و شهرستان تفرش در وضعیت زرد قرار دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.